بازدید مدیرکل دفتر امورکودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از فعالیت های شبه خانواده استان اردبیل 

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان کشور طی سفری یک روزه از خانه های نگهداری امور شبه خانواده استان بازدید کردند.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان،  سعید بابایی  در فضایی صمیمی و با حضور فرزندان مقیم و مربیان و سایر کارکنان جلسه ای برگزار و فعالیت های استان  مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این بازدید که از شیرخوارگاه و مرکز مثبت زندگی نیز انجام شد بر محوریت فرآیند توانمندسازی در برنامه های مراقبت از فرزندان در دو بخش خانه و خانواده تاکید نمودند.
در این برنامه  که مدیر کل بهزیستی استان، معاون اموراجتماعی استان و رییس شهرستان اردبیل، کارشناسان شبه خانواده استان و شهرستان نیز حضور داشتند مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان آماده شدن فرزندان برای زندگی موفق بعد از انتقال به خانواده و جامعه از طریق ارایه مهارتهای زندگی فردی و اجتماعی را ازضروریات اقدامات در خانه ها دانستند.
وی اهمیت نظارت بر وضعیت فرزندان را در خانه و خانواده مهم ارزیابی کردند و این مهم را در بهبود شرایط زندگی فرزندان موثر ارزیابی کردند.
خاطرنشان می کند  تعداد ۷ واحد خانه نگهداری در گروه های سنی مختلف  به فرزندان تحت پوشش خدمات مراقبت شبانه روزی ارایه می کنند. و تعداد ۸ واحد مرکز مثبت زندگی همکار در بخش شبه خانواده پیگیر امور فرزندان تحت مراقبت در خانواده هستند.

کد خبر 47657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد