بهار| دیدار با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بمناسبت هفته معلولین ۸الی ۱۴ آذر با همراهی کارشناس روابط عمومی با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ارزنده امام جمعه شهرستان بهار دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار در ابتدای این دیدار رییس اداره بهزیستی برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستار شده و به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارشی از حوزه های، توابخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی، مسکن و اشتغال را ارائه کردند.

منوچهر نوروزی  گفت: در بهزیستی شهرستان بهار بیش از ۱۷۲۰خانواده در قالب حوزه توانبخشی تحت حمایت و از خدمات بهزیستی شهرستان بهرمنده مند هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ارزنده امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه افتخار کارکنان بهزیستی این است که در خدمت افراد دارای معلولیت هستند و این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان، رضایت و خشنودی خداوند را دربر دارد و این مهم بسیار ارزشمند است و از خدمات و زحمات رییس و پرسنل خدوم بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است در پایان نوروزی از حاج آقا ارزنده خواستار یاد آوری خدمات بهزیستی به افراد دارای معلولیت در تریبون نماز جمعه به نمازگزاران شهرستان بهار شد.

کد خبر 47620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد