ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف  با اجرای  قانون حمایت از افراد دارای معلولیت

مدیر کل بهزیستی استان سمنان و معاون توانبخشی در سومین روز از هفته بهزیستی در شهرستانهای شاهرود و میامی حضور پیدا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق احمد پیوندی معاون توانبخشی در سومین  روز از هفته معلولین بازدید و دیداری را در شهرستان شاهرود و میامی  داشتند .

 این سفر یک روزه که در ساعات اولیه صبح روز چهار شنبه در سومین روز از هفته معلولین انجام شد ، مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن حضور در فرمانداری شهرستان میامی و دیدار با فرماندار از تعامل و  همکاری ها سخن گفت و پس از تقدیر و تشکر به جهت همکاری با بهزیستی  به بررسی  مسائل و مشکلات مددجویان و خانواده های تحت حمایت بهزیستی پرداخت.

علیرضا ایزدپور در بازدید و حضور یک روزه در بهزیستی شهرستان میامی با کارکنان این اداره دیدار داشت و از زحمات و تلاشهای مجموعه رئیس و  پرسنل بهزیستی شهرستان میامی تقدیر و تشکر کرد.

دیدار با کارکنان توانخواه این اداره بخشی دیگر از برنامه های این دیدار بود و مدیر کل بهزیستی استان سمنان صبر و سعه صدر کارکنان توانخواه را در تلاش و خدمت در مجموعه بهزیستی قابل تقدیر و ستودنی دانست.

دیدار با خانواده های مددجویان و دیدار مددجویی هم از برنامه های حضور گرم مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق احمد پیوندی  معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی در شهرستان میامی بود و مدیر کل در این دیدار  شنوای مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت بهزیستی از  زبان مددجویان بود.

در ادامه این سفر مدیر کل به شهرستان شاهرود رفته  و با رئیس و کارشناس تخصصی حوزه توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان ، پرسنل اداره و کارکنان توانخواه بهزیستی شهرستان شاهرود دیدار داشتند و از زحمات و تلاشهای آن تقدیر و تشکر کرد.

دیدار با  مسئولین مراکز  توانبخشی شهدستان شاهرود هم از دیگر برنامه های حضور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  در این  سفر بود  و مدیر کل  ضمن قدر دانی از تلاشهای مسئولین و پرسنل مراکز توانبخشی  از تلاشهای آنان به ویژه در شرایط کرونا که نگهداری و ارائه خدمات به جمعیت هدف بهزیستی از شرایط ویژه ای برخور دار بود تقدیر و تشکر کرد و  خواستار  مطالبه  اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت توسط مسئولین مراکز توانبخشی شد.


مدیر کل  بهزیستی استان سمنان خدمت به جمعیت هدف بهزیستی را در هر مکان و در برهه ای از زمان و علی الخصوص در شرایط بحرانی  فضیلت الهی دانست و افزود: با توجه به مقایسه آمار فوتی سالمندان در زمان بحران کرونا و قبل از آن که این آمار با توجه به حساسیت  و مراقبتهای ویژه و خدمات تخصصی تر مراکز توانبخشی کاهش داشته است که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری بیش از پیش مسئولین و کارکنان مراکز توانبخشی و پیگیریهای کارشناسان توانبخشی ادارات می باشد  و  با اشاره به شعار هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت با عنوان "پیش به سوی دنیایی فراگیر دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت " افزود : هفته گرامیداشت معلولین فرصت مناسبی برای تحقق و پیگیری قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است که سازمان بهزیستی بمنظور اجرای این قانون نیازمند اقدامات  فراسازمانی است و انتظار می رود با رویکرد دولت جدید شاهد اجرای این قانون که حصول به نتیجه ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف و اجرای فعالیت های اجتماعی بیش از پیش معلولین در جامعه باشیم.

در ادامه این دیدار و جلسات، مدیران شهرستان ها گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود داشته و پس از ایشان مدیران مراکز و انجمن های تحت نظارت ضمن تقدیر از برگزاری این دیدار مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با مدیرکل و معاون توانبخشی مطرح کردند .

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان ، معاون توانبخشی  و مدیر بهزیستی شاهرود در ادامه از خانه اتیسم شهرستان و سپس از مرکز بیماران روان قائم ویژه آقایان با همراهی آقای جلالی فرماندار شاهرود، ابراهیمی مشاور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر شهرستان شاهرود  از برنامه های ویژه این سفر بود و اقای جلالی فرماندار شاهرود در این بازدید ضمن بازدید از خدمات ارائه شده در این مرکز به جمعیت هدف سازمان بهزیستی تلاش مجموعه پرسنل بهزیستی را مورد تجلیل قرار داد و تداوم همکاری بین بخشی دستگاههای اجرایی را در دستیابی معلولین به حضور فراگیر و  مشارکت سازنده در فضای جامعه ضروری دانست.

کد خبر 47593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد