شاهرود ا  تداوم همکاری کسب رضایتمندی

در دیدار معاون مدیر کل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود با شهردار شاهرود به مناسبت هفته معلولین مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در دومین روز از هفته معلولین مسعود جهانسیر معاون مدیر کل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود  با مهندس احمدی شهردار شاهرود دیدار داشت.

در این دیدار نمایندگان جامعه معلولین جسمی حرکتی، و جامعه نابینایان  حضور داشتند.

مسعود جهانسیر معاون مدیر کل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت دوازدهم آذرماه روز جهانی معلولین گفت: ۸ لغایت ۱۴ آذرماه سال جاری با شعار" پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت" هفته گرامیداشت معلولین نامگذاری شده است تا ضمن یاد آوری و تاکید بر احقاق حق این بخش از جامعه هدف بهزیستی دسترسی و مشارکت آنان در جامعه هم  بیش از پیش یاد آوری شود.

 جهانسیر معاون مدیر کل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود بیان داشت:ارتباط عموم و همگان در جامعه با بهزیستی محدود به زمان خاصی نیست و از قبل از تولد تا سالمندی را در بر می گیرد.

معاون مدیر کل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود ادامه داد: بهزیستی شاهرود هم اکنون بیش از ۴ هزار  معلول را تحت حمایت دارد که قریب به ۱۴۰۰ نفر آنان توانخواهان جسمی حرکتی می باشند و بخشی دیگر از جامعه هدف بهزیستی در حوزه توانبخشی در بهزیستی شاهرود  توانخواهان ذهنی، اعصاب و روان تابینایان و کم بینایان و ناشنوایان و کم شنوایان
می باشند.

مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود افزود: در حال حاضر ۳ مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان، بیماران اعصاب و روان و معلولین ذهنی و ۷ مرکز روزانه توانبخشی در شهرستان خدمات  تخصصی شامل خدمات آموزشی، توانبخشی و نگهداری را به این بخش از جمعیت هدف بهزیستی ارائه می دهند. .

جهانسیر در بخشی از سخنان خود از شهرداری شاهرود و کارکنان آن به جهت حمایتها و تعاملات سازنده تقدیر و تشکر نمود و یاد آور شد: بهزیستی همانطور که در احقاق حقوق جمعیت هدف خود تلاش می کند به نمایندگی از جامعه معلولین قدر دان حمایتها و خدمات تخصصی است که باعث رضایت مندی بیش از پیش توانخواهان تحت حمایت می شود.

مسعود جهانسیر ادامه داد: اختصاص اتوبوس معلولین، ون نابینایان، پرداخت کمک های موردی به مددجویان و تسهیل در  صدور مجوزهای اشتغال و مسکن و دیگر خدمات ارائه شده  توسط شهرداری به جامعه هدف بهزیستی ستودنی است.

معاون مدیر کل بهزیستی استان سمنان مناسب سازی و تغییر مبلمان شهری  از دیگر اقدامات مهم در فضای جامعه است که با تقویت حضور و مشارکت فعال جامعه هدف بهزیستی که در چند سال اخیر با حمایتهای شهرداری محترم شهرستان شاهرود پیشرفتهای مهمی در این خصوص در شهرستان شاهرود حاصل شده است.

جهانسیر ادامه داد: انتظار بر این است که با  تداوم همکاری و تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی  در آتی شاهد کسب رضایتمندی و حضور پر نشاط جامعه هدف بهزیستی در فضای جامعه بدون چالش و مانع باشیم.

مهندس احمدی فرماندار شاهرود ضمن تبریک روز جهانی معلولین گفت:معلولیت در دنیای امروز محدودیت تعریف نمی شود و این حق  معلولین است که بتوانند از ظرفیت های دستگاه های مختلف در جامعه بهره ببرند.

وی ضمن قدردانی از زحمات بهزیستی در خدمت رسانی به معلولین و افراد نیازمند جامعه گفت:تعاملات سازنده و کارآمد بین شهرداری و بهزیستی موجب هم افزایی و ارائه خدمات بهتری به معلولین خواهد شد.

 شهردار شاهرود بیان داشت: سعی بر این است که بتوانیم خدمات گسترده و بهتری را با اجرای طرح و برنامه هایی مانند راه اندازی بازارچه های محلی در دسترس برای اشتغال معلولین و راه اندازی پارک ویژه معلولان ارائه دهیم وامیدواریم بتوانیم با بهسازی محیط شهری برای تمامی گروه های حوزه معلولین، فضایی شاداب و مورد رضایت این عزیزان فراهم سازیم.

در این دیدار که نمایندگان جامعه معلولین جسمی حرکتی و جامعه نابینایان و ناشنوایان حضور داشتند ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل شهرداری شاهرود و مجموعه کارکنان آن دستگاه مسائل و مشکلات خود رامطرح نمودند.

کد خبر 47558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد