پاکدشت| ملاقات مردمی فرماندار در اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد

به مناست هفته افراد دارای معلولیت و در راستای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف، فرماندار پاکدشت با حضور در محل اداره بهزیستی شهرستان با مراجعین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت؛ صبح روز سه شنبه و بمناسبت هفته افراد دارای معلولیت و ارتباط مستقیم با جامعه هدف، برنامه ملاقات مردمی مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت در محل اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

بر پایه این گزارش این برنامه با حضور برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی ازساعت ۱۰صبح تا ۱۳ برگزار و  به درخواستهای مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد.

فرماندار پاکدشت  در حاشیه این برنامه گفت : در راستای پاسخگویی به مشکلات، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی و رسیدگی ویژه به مطالبات شهروندان و جلوگیری از تجمع وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا، درخواست کتبی مردم شریف شهرستان در طول ایام هفته توسط واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفته و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.

جمارانی افزود : پس از کارشناسی و احصاء موارد مطرح شده و درخواستهای شهروندان، نشست نهایی رسیدگی به مشکلات در روزهای سه شنبه با حضور اربابان رجوع، کارشناسان و روسای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در محل ادارات شهرستان برگزار می گردد.

گفتنی است؛ برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان پاکدشت روزهای سه شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی در محل ادارات شهرستان برگزار می گردد.

کد خبر 47515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد