سقز | برگزاری نشست خبری رئیس بهزیستی شهرستان  با اصحاب رسانه

مرکز اورژانس اجتماعی سقز با هدف معرفی هرچه بیشتر و بهتر خدمات و دامنه اختیارات کاری این مرکز به شهروندان فهیم سقز اقدام به برگزاری نشستی با سردبیر خبرگزاری واکاوی سقز نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان: این نشست خبری با حضور سید منصورحیدری ریاست محترم اداره بهزیستی، شهربانوهادی مسئول مرکز اورژانس اجتماعی و زاهد شریفپور سردبیر خبرگزاری واکاوی برگزار شد.

در این نشست برنامه و فعالیت های بهزیستی اعم از اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و اورژانس اجتماعی به طور مفصل جهت اطلاع بیشتر و بهتر شهروندان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

درجلسه مذکور به اهم فعالیتها و ضرورت حضور و اقدامات مداخله گرانه اورژانس اجتماعی در زمینه بحران و آسیب های فردی خانوادگی و اجتماعی پرداخته شد و بر آگاهی بخشی مردم در زمینه فعالیتهای مرکز خصوصا در مواردی همچون خشونت خانگی تاکید گردید.

درپایان مقرر شد خبرگزاری واکاوی که از خبرگزاری های فعال و باسابقه این شهرستان می باشد در راستای آگاهی بخشی و معرفی بیشتر برنامه ها و فعالیتهای بهزیستی بخصوص واحدهای  اورژانس اجتماعی، اموراجتماعی، پیشگیریی وتوانبخشی همکاری و تعامل بیشتری با این مرکز داشته باشند.
 منبع:اداره بهزیستی استان کردستان

کد خبر 47483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد