شهرری| پایداری وضعیت کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک

جانشین ستاد مقابله با کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک از ثبات و پایداری وضعیت این بیماری در مجموعه می گوید که نتیجه رعایت اصول بهداشتی و درمانی اعمال شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از آسایشگاه خیریه کهریزک، با ایجاد انواع تمهیدات لازم، بار دیگر ثبات و آرامش به محل زندگی ۱۷۵۰ مددجوی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک بازگشت.

حمیده پورفهیم، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، واکسیناسیون کامل و تزریق دوز سوم واکسن کرونا به مددجویان و کارکنانی که ارتباط مستقیم با بیماران را دارند، از مهمترین عوامل بازگشت آرامش به این مجموعه خیریه عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: علیرغم واکسیناسیون عمومی، همچنان آموزش پرسنل و مددجویان در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه اگر هریک از مددجویان یا کارکنان آسایشگاه علائمی شبیه ابتلا به کرونا داشته باشند، از بخش یا محل خدمت خود جدا می شوند تا در صورت قطعی شدن نتیجه آزمایش، در مورد آنان تصمیم گیری شود.

پورفهیم درباره برگزاری تجمعات مختلف در آسایشگاه هم گفت : برگزاری تجمعات به حداقل رسیده و چنانچه قرار باشد به هر مناسبتی تجمعی صورت پذیرد، در فضای باز و یا در محیط هایی که از تهویه مناسب برخوردار هستند، استفاده می شود.

وی فعالیت های گروه های نیکوکاری را از دیگر برنامه‌های پیش روی آسایشگاه برشمرد و افزود: همواره نیازمند نگاه سبز و همیاری گروه های نیکوکاری در آسایشگاه هستیم و بدون حضور آنان با چالش های جدی و فراوانی روبرو می شویم. به همین جهت از وجود این عزیزان که همانند سایر افراد جامعه دارای کارت واکسیناسیون هستند، در خدمت رسانی به مددجویان بهره مند می شویم.

جانشین ستاد کرونا با تشکر از وزارت بهداشت در همکاری صمیمانه با این مجموعه جهت تهیه واکسن کرونا و آنفلوانزا و نیز همکاری های مستمر مسئولین سازمان بهزیستی، از عموم هموطنان دعوت کرد تا همچنان در زندگی بخشی به سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک مشارکت فعال داشته باشند.

کد خبر 47476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد