خانواده های معلولان کم درآمد، در اولویت توزیع مشارکت های مردمی

رییس اداره بهزیستی مراغه در جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان مراغه ابراز داشت: اولویت در توزیع مشارکتهای مردمی با مددجویانی است که مستمری دریافت نمی کنند و یا جزو خانواده های افراد دارای معلولیت فاقد درآمد می باشند.

محمد جباری در این جلسه ضمن  ارائه گزارش عملکرد مشارکتهای مردمی این اداره در هشت  ماهه نخست سال جاری،  با اشاره به اینکه شرایط بهزیستی با نهادهای خیریه دیگر متفاوت است اعلام کرد: در بهزیستی مراغه  علاوه بر پرداخت مستمری، ارائه وسایل توانبخشی، پرداخت تسهیلات اشتغال، پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش، کمک به تامین مسکن مددجویان و .... ماهیانه مبالغ چشمگیری صرف نگهداری، توانبخشی و توانمند سازی مددجویان در مراکز غیردولتی تحت پوشش می کند لذا در توزیع بسته های معیشتی و جهیزیه کمکهای خیران می باشد.

وی به تمامی خیران شهرستان اطمینان داد تمامی کمکهای معیشتی و نذورات با نظارت مستقیم خیرین بین مددجویان نیازمند توزیع و در سامانه shafaf.behzisti.ir ثبت می گردد.

در انتها مقرر گردید با حمایت اعضای شورا بسته های معیشتی و وسایل توانبخشی به مناسبت  روز جهانی معلولین بین مددجویان توزیع شود. 

کد خبر 47441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد