نهاوند|پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان به مناسبت آغاز هفته تکریم افراد معلول

رئیس بهزیستی طی پیامی آغاز هفته تکریم افرادمعلول و روز جهانی معلولان، راتبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند متن تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته جهانی تکریم افراد دارای معلولیت (۸ لغایت ۱۴ آذرماه) گرامی بادو۱۲ آذر  روز جهانی افراد معلول را به همه اعضای خانواده بزرگ بهزیستی بویژه افرادمعلول که این روزمتعلق به آنهاست، تبریک وتهنیت عرض می کنم.

براین باوریم معلولیت، محدودیت نیست. همه عزیزانی که بامصائب ومشکلات ناشی ازمعلولیت دست به گریبانند، همچون همه اعضای اجتماع، حقوق مشترک دارندو لازم است توجه واهتمام بیشتری برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلاتشان به خرج داد. این روز تلنگری به ماست تا به محیط پیرامون خود توجه بیشتری داشته باشیم؛ اینکه چه بسیارند کسانی که محیط کار و زندگی متناسب با شرایط شان مناسب سازی نشده است و به دلایلی که نقشی در آن نداشته اند، از بسیاری مواهب عادی و طبیعی بی بهره اند.

این عزیزان اگر در انجام برخی امور کم توانند، اما همواره خلاقیت، نبوغ، تلاش، باور و اراده شان چشمه جوشانی است که بر ساحت زندگی جاری است و متانت، خلوص قلب و وسعت نگاهی که خداوند به این عزیزان عنایت فرموده، متاعی گرانبها و دست نیافتنی است. صبر و شکیبایی و مهربانی هایی که در نگاهشان موج می زند، آرام‌بخش و تسلی دهنده و جد و جهدشان برای فائق آمدن بر مشکلات، ستودنی است. نباید هیچگاه روزمرگی ها، ما را از توجه به این عزیزان بازدارد.

پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس‌پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت.

 مریم سلگی

 رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند

کد خبر 47433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد