اشتهارد | برگزاری جلسه شورای فرهنگی شهرستان اشتهارد

روز دوشنبه مورخ هشتم آذرماه جلسه شورای فرهنگی با حضور رئیس اداره حراست بهزیستی استان البرز، مسئول فرهنگی به همراه کارشناسان این حوزه، حجة الاسلام والمسلمین صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، به میزبانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این جلسه «بهجت بهروزی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد  در رابطه با فعالیتهای فرهنگی شهرستان و از جمله اهمیت اردوی جهادی و تفاهم نامه هایی که با ادارات مرتبط جهت اجرای به موقع بر اساس اولویت، گزارش مبسوط و کاملی ارائه داد و به اهمیت و جایگاه اردوی جهادی که توسط اداراتی از جمله شبکه بهداشت، شورای شهر، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، هلال احمر، فنی و حرفه ای، کتابخانه ها و داروخانه ها جهت ارائه خدمات در مناطق روستایی اشاره کرد.  
 
در ادامه بهروزی با توجه به آسیبهای اجتماعی بالایی که در شهرستان اشتهارد وجود دارد خواستار حمایتهای بیش از پیش بود.


 در ادامه «نادر زیدی»  رئیس اداره حراست بهزیستی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت شهرستان و پرسنل زحمت کش، توصیه های لازم را ارائه داد.   


 همچنین دراین نشست «مریم قنبرزاده» مسئول فرهنگی بهزیستی استان البرز ،فعالیتهای دفتر فرهنگی شهرستان اشتهارد را مورد بررسی قرار داد و به صورت نمادین به یک توانخواه دارای معلولیت محجبه و موفق در امر اشتغال با عنوان کارفرمای موفق در رشته قالیبافی یک قواره چادر نماز اهداء کرد و در جمع مسئولین از این خانم مددجو تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در پایان این نشست مسئولین و میهمانان حاضر در جلسه نماز جماعت را به امامت حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا صلاحی اقامه کردند.

کد خبر 47425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد