تشریح اقدامات و برنامه های بهزیستی آذربایجان غربی در هفته معلولین

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به تشریح اقدامات و برنامه های این اداره کل در هفته معلولین پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور ضمن تبریک هفته معلولان به جامعه هدف مذکور بااشاره به برنامه های گرامیداشت این هفته گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین، مراکز غیر دولتی آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی در ۴ شهرستان چایپاره ظرفیت اسمی ۶۰ نفر، در سلماس با ظرفیت اسمی ۵۰ نفر، در پیرانشهر ۵۰ نفر و در پلدشت این مرکز با ظرفیت اسمی ۶۰ نفر افتتاح می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین در طول این هفته ۳۲ مسکن ویژه خانواده های ۲ معلول و بیشتر در سطح استان افتتاح میشود. 

فریور همچنین از اهدای ۱۴۵ ویلچر توسط بنیاد برکت به معلولین و استان خبر داد. 

وی اظهار کرد: مکاتبات لازم با دستگاه‌های استانی جهت تقدیر از کارکنان معلول به عمل آمده است همچنین از کارکنان معلول شاغل در بهزیستی استان نیز طی این هفته تقدیر خواهد شد. 

وی اظهار کرد: تقدیر از کارشناسان نمونه و موسسات خیریه در دستور کار قراردارد. 

فریور با بیان اینکه مکاتبه با صدا و سیمای مرکز استان جهت درج شعار ها و پیام های مرتبط با این هفته به صورت زیرنویس و استفاده از رابط ناشنوایان در برنامه های مختلف انجام شده است، گفت: ۳ نفر از معلولین موفق استان در برنامه استانی اولدوز معرفی می شوند. 

مدیرکل بهزیستی استان نصب بنر و بیلبرد ویژه هفته معلولین، امکان استفاده رایگان از اتوبوس شهری،بازدید از خانواده های معلولان،ارائه خدمات توانبخشی،فیزیوتراپی رایگان،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان در بهزیستی ارومیه، حضور مسئولین استانی در مراکز توانبخشی، برگزاری مسابقات پیاده رویی، ویلچررانی و اهدای جوایز به برندگان را از دیگر برنامه های هفته معلولین در استان عنوان کرد.

کد خبر 47422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد