مدیرکل بهزیستی استان خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت در هفته معلولین را تشریح کرد

دکتر اسدالله حیدری روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته افراد دارای معلولیت از رایگان شدن برخی خدمات به این افراد خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر حیدری در خصوص خدمات ارائه شده به معلولین در این هفته اذعان داشت: طی مکاتبه ای که با استانداری محترم البرز داشته ایم مقرر شد دستگاههای اجرایی استان از معلولین کارمند در این هفته تقدیر و تجلیل نمایند.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری محترم تردد و حمل و نقل معلولان در سرویس های درون شهری اتوبوسرانی با ارائه کارت معلولیت در این هفته رایگان خواهد بود.

دکتر حیدری افزود: ورودی پارک ایران کوچک و پارک گلهای چمران با ارائه کارت معلولیت جهت رفاه حال این عزیزان رایگان شده است.

وی اضافه کرد : همچنین با هماهنگی های بعمل آمده جهت پر کردن اوقات فراغت افراد دارای معلولیت سینماهای شهر کرج و پردیس سینمایی اکومال نیز رایگان میباشد.

وی افزود: بازدید کاخ سلیمانی با ارائه کارت معلولیت برای این افراد بدون هزینه و رایگان شده است.

وی گفت: تقدیر از معلولان مدال آور و شاخص استان از دیگر برنامه های این هفته است.

دکتر حیدری در پایان از رایگان شدن تمامی خدمات توانبخشی، توانپزشکی، فیزیوتراپی ،کاردرمانی و غیره..‌. نام برد.

تقدیر از خانواده های دارای ۲ فرزند معلول به بالا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته معلولین از ۸ تا ۱۴ آذرماه دراستان البرز است.

لازم به ذکر است بهزیستی استان البرز با مشارکت شهرداری کرج جشن و بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت را در روز پنجشنبه ۹ صبح در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد کرد.

کد خبر 47418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد