پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

در بخشی از پیام مدیرکل بهزیستی استان آمده است: این اداره کل بنابر وظایف ذاتی خود نهایت تلاش و اهتمام خود را جهت فراهم ساختن زمینه رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت استان برای حرکت به سوی جهانی فراگیر و در دسترس را خصوصا در دوران پساکرونا به کار خواهد بست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ولی اله نصر به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت (هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت) پیامی به این شرح صادر کرد:

خداوند متعال با آفرینش دنیا و موجودات متنوع و متفاوت در آن، این جهان را به زیباترین وجه در بستری از تنوع، تفاوت و تضاد آراسته تا انسان در واقعیت و حقیقت خلقت بنگرد؛ اندیشه نماید و پی به قدرت لایتناهی آفریدگار ببرد. در میان مخلوقات، انسان به عنوان منحصر به فردترین موجود با دنیایی از تفاوت های فردی و اجتماعی، تابلوی زیبای خلقت را جذاب تر و دلنشین تر نموده است  که در ازدحام این همه زیبایی؛ آفریدگار "معلولیت" را واسطه ای برای نزدیکی بیشتر بندگان خاص با خود قرار داده است.

۳ دسامبر مصادف با ۱۲ آذر "روز جهانی افراد دارای معلولیت " مجال ارزشمندی است برای پاسداشت این قشر والا مقام که با پیوند "اراده و همت" به "حرکت و تلاش"، خودسازی و خودباوری را بارور کرده اند و در صحنه زندگی با جسارت و درایت نقش خود را به بهترین شکل ایفا نموده و در کنار سایر آحاد جامعه به سازندگی و بالندگی می پردازند.

شعار روز جهانی افراد دارای معلولیت در سال ۲۰۲۱  "رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت به سوی جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار پس از کووید ۱۹" اعلام شده است که نشان از اعتماد و اعتقاد جامعه جهانی به توانمندی و استعدادهای افراد دارای معلولیت جهت مشارکت در ایجاد دنیایی بهتر و قابل دسترس برای همه به ویژه خود آن ها است.

اداره کل بهزیستی استان اصفهان بنابر وظایف ذاتی خود مانند همیشه نهایت تلاش و اهتمام خود را جهت فراهم ساختن زمینه رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت استان برای حرکت به سوی جهانی فراگیر و در دسترس را خصوصا در دوران پساکرونا به کار خواهد بست و با تعامل با سایر نهادها، دستگاه ها و سازمان های دولتی، عمومی و مردم نهاد، پیگیرِ حقوق این عزیزان در حوزه های مختلف خواهد بود.

در پایان با گرامیداشت این روز ارزشمند، از درگاه خداند منان برای جامعه هدف سازمان بهزیستی به ویژه افراد دارای معلولیت و همچنین خیرین گرانقدر، مدیران و کارکنان محترم مراکز توانبخشی و همکاران پرتلاش و صبور بهزیستی در سراسر استان که جهت اعتلای زندگی و زیست بهتر این قشر عزیز، که این اداره کل را در استمرار و ارتقای خدمت رسانی همراهی و یاری می نمایند، سلامتی، عزت و توفیقات روز افزون مسئلت دارم.

ولی اله نصر

      مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 47386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد