حضور مدیرکل همزمان با دومین روز از هفته معلولین در شهرستان های سمنان و مهدیشهر

خدمت به جمعیت هدف بهزیستی صبری جزیل می طلبد و خداوند را شاکریم که این لطف الهی شامل کارکنان خدوم و دلسوز این مراکز می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق احمد پیوندی معاون توانبخشی در دومین روز از هفته معلولین در اداره بهزیستی شهرستان سمنان  و مهدیشهر حضور یافت.


برنامه مدیرکل بهزیستی استان در شهرستان های سمنان و مهدیشهر دیدار با مدیران مراکز توانبخشی تحت نظارت، انجمن های معلولین ، دیدار و تقدیر از همکاران و پرسنل شاغل در ادارت شهرستان ها که داری معلولیت بوده ، تقدیر از مددجویان موفق ورزشی و مدال آور و بازدید از مرکز توانبخشی بود.


ایزدپور ضمن تبریک به مناسبت هفته معلولین به کلیه پرسنل شهرستان ، به ویژه افراد داری معلولیت ، پرسنل شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی از زحمات و تلاشهای آنان به ویژه در شرایط کرونا که نگهداری و ارائه خدمات به جمعیت هدف بهزیستی از شرایط ویژه ای برخور دار بود تقدیر و تشکر کرد.


مدیر کل خدمت به جمعیت هدف بهزیستی را در هر مکان و در برهه ای از زمان و علی الخصوص در شرایط بحرانی  فضیلیت الهی دانست و افزود: خدمت به جمعیت هدف بهزیستی صبری جزیل می طلبد و خداوند را شاکریم که این لطف الهی شامل کارکنان خدوم و دلسوز بهزیستی در بخش دولتی و غیر دولتی کرده است.


  ایزدپور ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای پرسنل بهزیستی بیان داشت:  نباید از خدمات و زحمات مراکز غیر دولتی غافل بود و به ویژه در ایام کرونا که جا دارد در این فرصت از خدمات ایشان تقدیر و تشکر داشت ، استان سمنان یکی از استان های موفق در عدم شیوع ویروس کرونا در مراکز شبانه روزی در کشور بوده است که این امر مورد تقدیر ریاست سازمان نیز قرار گرفت . ایشان ادامه دادند : هفته معلولین فرصت مغتنمی است  تا از تلاش و همت مضاعف کلیه پرسنل و علی الخصوص کارشناسان حوزه توانبخشی و همکارانی که با وجود بسیاری از مصائب و محدودیت ها با خودباوری و با تکیه بر اراده ای محکم و با حضور در عرصه‌های گوناگون اجتماع ثابت کرده اند که معلولیت، محدودیت نیست تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به و  شعار هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت با عنوان "پیش به سوی دنیایی فراگیر دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت " افزود : هفته گرامیداشت معلولین فرصت مناسبی برای تحقق و پیگیری قانون جامعه حمایت از افراد دارای معلولیت است که سازمان بهزیستی بمنظور اجرای این قانون نیازمند اقدامات فراسازمانی است و انتظار می رود با رویکرد دولت جدید شاهد اجرای این قانون که حصول به نتیجه ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف و اجرای فعالیت های اجتماعی بیش از پیش معلولین در جامعه باشیم.

در ادامه این دیدار و جلسات ، مدیران شهرستان ها گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود داشته و پس از ایشان مدیران مراکز و انجمن های تحت نظارت ضمن تقدیر از برگزاری این دیدار مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با مدیرکل و معاون توانبخشی مطرح کردند .

علیرضا ایزدپور و احمد پیوندی در این دیدار و بازدید که در ساعت اولیه صبح در شهرستان سمنان انجام شد  با مدیران و انجمن های تحت نظارت دیدار و پس از اجرای برنامه تقدیر از همکاران دارای معلولیت و خانواده سرکار خانم مبینا ساوه ورزشکار راه یافته به مسابقات پارا آسیایی بحرین از مرکز حرفه آموزی روزانه پسران بالای ۱۴ سال در شهرستان سمنان بازدید داشته و سپس در شهرستان مهدیشهر حضور و در این شهرستان نیز با مدیران و انجمن های تحت نظارت دیدار و پس از اجرای برنامه تقدیر از همکاران دارای معلولیت و سرکار خانم طبیه رجب زاده مقام آور کشوری در کلاس ۵۵ ماده نیزه از مرکز بیماران اعصاب و روان خادم الحسنین بازدید و با مددجویان دیدار کردند .

کد خبر 47382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد