ملارد| برگزاری جشن با حضور کودکان بد سرپرست

در راستای افرایش روحیه شادی در فرزندان و به منظور برقراری ارتباط هرچه بهتر و به همت ستاد بسیج شهرستان ملارد، مراسم جشنی با حضور فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست برگزار شد.  

به گزاری روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن اعلام این خبر گفت: فرزندانی که شرایط اینچنینی دارند با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که اجرای برنامه های شاد و مفرح و توجه بیشتر به آنان میتواند در تغییر روحیه و احساس امینتشان موثر باشد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: طی دو سال گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه جشن و مراسمی که افراد در آن حضور داشته باشند میسر نبوده ولی در حال حاضر با واکسیناسیون تعداد بالایی از جمعیت میتوان مراسم ها را با تعداد محدود اجرا کرد.  

مسئول اورژانس اجتماعی نیز با بیان اینکه اجرای برنامه های شاد و کلاسهای آموزش نقش موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی دارد گفت: در این برنامه مواردی چون عروسک گردانی، مسابقه نقاشی و ... اجرا شد.  

آمنه سماوات در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری مشکلات کودکان بد سرپرست و بی سرپرست با توجه به آسیبهای احتمالی موجود در آینده گفت: ۲۰ کودکان آسیب دیده برای نخستین بار پس از دوسال گرد هم جمع آمدند که تداوم در اجرا و خلاقیت بیشتر در نحوه برگزاری اینگونه برنامه ها در کنترل آسیبهای احتمالی تاثیر داشته و موجب ارتباط تنگاتنگ این فرزندان با مددکاران و کارشناسان بهزیستی میشود که بالطبع با شکل گیری این ارتباط میتوان بسیار بیش از پیش در جهت همراهی و راهنمایی آنان انجام وظیفه نمود.

کد خبر 47375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد