بهزیستی تنها سازمان تخصصی در موضوع معلولین است

چهارچوب مشخص و دستورالعمل های مدون و تخصصی متناسب با شرایط جامعه هدف بهزیستی در حوزه توانبخشی از ویژگیهای مهم فعالیتهای حوزه توانبخشی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در اولین روز از هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با معاون  وکارشناسان حوزه توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان دیدار داشت.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای شاخص بهزیستی  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته معلولین  از زحمات و تلاشهای معاون و کارکنان  ستادی حوزه توانبخشی و شهرستانهای تابعه تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا ایزدپور بیان داشت: با توجه به فعالیتهای گسترده بهزیستی و تشابه کاری برخی خدمات در برخی نهادها و دستگاههای اجرایی ارائه خدمات تخصصی حوزه توانبخشی در سازمان بهزیستی در مقایسه با دیگر دستگاهها  قابل قیاس نیست.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: چهارچوب مشخص و دستورالعمل های مدون و تخصصی متناسب با شرایط جامعه هدف بهزیستی در حوزه توانبخشی از ویژگیهای مهم  فعالیتهای این حوزه است.

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان با تاکید بر شعار هفته معلولین مبنی بر "پیش به سوی دنیایی فراگیر دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت "  بیان داشت: دسترسی به راهبری و مشارکت از اهداف والای خدمت رسانی  به معلولین عزیز است.

ایزدپور  سپس در خصوص مسائل و مشکلات حوزه توانبخشی  از حجم بالا کار و تخصصی بودن فعالیتهای این حوزه سخن گفت و ضمن قدردانی و یادآوری یاد و خاطرات و تلاشهای دیگر کارکنان حوزه توانبخشی که در جمع کارکنان حضور ندارند و به درجه بازنشستگی نائل آمده اند بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان  خانه دوم همکاران تلاشگر و خدوم بهزیستی است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید بر سختی کار درحوزه توانبخشی، از فعالیتهای روابط عمومی  علی الخصوص دبیری هفته معلولین که بر عهده روابط عمومی است  تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: تعامل روابط عمومی و توانبخشی  در شفافیت اذهان عمومی و همچنین کسب رضایتمندی عمومی از اهمیتی ویژه برخوردار است و انتظار می رود در قالب و محتواهای متفاوت، آشنایی با خدمات مناسب سازی، سالمندان، پیشگیری از معلولیتها، تبیین قانون حمایت از معلولان و ...  در اختیار همگان قرار گیرد.

 

احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن تشریح و ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های حوزه توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان در ۶ ماه اول سال، از توجه و حمایت مدیر کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر کرد  و گفت: حوزه توانبخشی با دارا بودن بیش از ۱3۰۰۰ افراد دارای معلولیت که ۴۰درصد از جمعیت هدف بهزیستی را به خود اختصاص می دهد بعنوان پیشانی بهزیستی استان سمنان  است و با توجه به شرایط محیطی و دیگر عوامل که  هر ساله به جمعیت هدف این حوزه افزوده می شود تلاش کارکنان در این حوزه ستودنی است. و اینجانب از خدمات و تلاشهای کارکنان حوزه توانبخشی در سراسر استان تقدیر و تشکر می کنم.

بحث و تبادل نظر و بیان مسائل و مشکلات حوزه توانبخشی توسط کارشناسان حوزه توانبخشی از دیگر برنامه های این جلسه و دیدار بود و همچنین در پایان ضمن تبریک هفته معلولین به کارکنان توانخواه و کارشناسان حوزه ستادی در معاونت توانبخشی توسط مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی استان لوح تقدیر و یادبودی اهدا شد .

 

کد خبر 47362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد