برگزاری جلسه کمیته آموزش و پژوهش

ایزدپور : مدیران باید بتوانند با برگزاری کمیته آموزشی و با ارائه مطالب آموزشی خروجی و بازخورد مناسبی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان بررسی جلسه کمیته  آموزش و پژوهشی با ارائه ۱۰ پژوهش با حضورمدیر کل بهزیستی استان سمنان و کلیه اعضای این کمیته در محل سالن فیاض بخش بهزیستی استان برگزار شد.

 دراین جلسه ابتدا علیرضا ایزدپور  مدیر کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به  اولویت های پژوهشی درسازمان  بهزیستی، بر نقش و اهمیت این پژوهش ها در ارتقای کمی و کیفی فعالیت های سازمان تاکید کرد که  با توجه به شرایط کرونایی و به منظور ارتقای سطح کیفی محتوای پژوهش های علمی، خواستار هماهنگی معاونت های تخصصی این اداره کل با دفتر پژوهش در این کمیته شد.

علیرضا ایزدپور گفت : معاونت های تخصصی باتوجه به نیازمندی های این سازمان، ۱۰پژوهش  را مورد اصلاح و بازبینی قرارداده و طرح هایی که متناسب  با رویکرد پژوهش محور می باشد را به جهت طرح و تایید به  دبیرخانه پژوهش ارائه دهند و در نهایت نیز، معاونت ها شورای پژوهشی، پژوهش هایی که موجب افزایش رغبت و همبستگی سازمانی می شوند را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی اشاره به موضوع کمیته آموزشی و پژوهش گفت : مدیران باید بتوانند با برگزاری کمیته آموزشی و با ارائه مطالب آموزشی خروجی و بازخورد مناسبی داشته باشند که بتوان با رضایتمندی به حاصل و نتیجه آن در جهت تقویت علمی آموزشی دید بهتری داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان گفت : انتظار می رود با توجه به روند پروهش و به‌ وجود آمدن  و به اهمیت تقویت ارتباط جوانان با ارزش های  معنوی، مقرر شد که یک طرح تحقیقاتی ـ پژوهشی جهت پیداکردن راهکارهای عملی تقویت این ارتباط با مسئولیت مدیران و کارشناسان انجام و نتیجه آن بمنظور تصمیمات عملیاتی به کمیته  گزارش شود.

کد خبر 47356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد