مشارکت افراد دارای معلولیت، زمینه ساز سعادت جامعه

مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی تکریم افراد دارای معلولیت، پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در این پیام، افراد دارای معلولیت را فرشتگان روی زمین توصیف کرد.

متن پیام شاهرخی به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در همه دنیا، سوم دسامبر برابر با دوازدهم آذر را به نام روز جهانی افراد دارای معلولیت گرامی می دارند و در ایران اسلامی، این روز به یک هفته (۸ تا ۱۴ آذر) بسط یافته است که نشان دهنده عمق  نگاه حمایتی و کاربردی جامعه پیرامون ایرانیان از این قشر است.

تمام ارکان اجتماع  در هر رده و جایگاهی باید تمام توان خود را مصروف حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از افراد دارای معلولیت که به حق فرشتگان روی زمین هستند،  نموده  و موانع خدمات رسانی آنان را مرتفع سازند.

بی شک مشارکت افراد دارای معلولیت زمینه ساز سعادت و ارتقای جامعه در همه ابعاد کرامات انسانی خواهد شد و باید اهتمام ورزید تا این نگاه، باور و تقویت گردد.

جامعه را باید به سمت و سویی رهنمون ساخت تا سازمان ها و دستگاه های مختلف بر اساس عمل به وظایف انسانی، اخلاقی و تکالیف قانونی خود، مسئولیت های اجتماعی  را در قبال افراد دارای معلولیت پذیرفته و به آنها عمل کنند که در این صورت، رستگاری جامعه را مشاهده می نماییم.

اینجانب فرا رسیدن این هفته را به افراد دارای معلولیت عضو خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران و همه کارکنان، کارشناسان، مددکاران و مربیان تبریک گفته و آرزومند صحت و عافیت همه بزرگواران در پناه خداوند قادر هستم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 47353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد