پیام تبریک دکتر امینی  مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولین

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی معلولین پیامی صادرنمودند متن پیام به شرح ذیل می باشد:

معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی با قابلیتی بی نهایت و روزجهانی معلولان روز تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت هر روز بر توانمندی خود افزوده تا به همگان ثابت شود که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه در عرصه های گوناگون بر این حقیقت مهر تایید نهاده اند

معلولیت باوجود ایجاد محدویت هایی در افراد ، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی ، خلاقیت ، ایستادگی  همت والا و عزت نفس وافر در افراد دارای معلولیت گردد.

شما عزیزان  بارها و بارها با درخشش خود در میادین علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری به عموم نشان دادید، تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند و با صبر و بردباری ، تمرین و ممارست و تکیه بر داده های موجودو با عنایت ویژه حق که به یقین در وجود شما ساری است ، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار ، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت .

به یقین این روز ، روز پاسداشت ارزش های انسانی ، بدون توجه به نواقص و محدویت های جسمانی است . چرا که خداوند انسان ها را بر اساس ایمان و ذات پاک انسانی ، دوست خواهد داشت و حضوری برتر و والاتر است که در ظهور قدرت لایزال الهی توانمندتر و شایسته تر گام بردارد.

بسیاری از افراد دارای معلولیت اثبات کردند ، با بالهای بسته و زخمی نیز می توان تا فراز ابرها پرگشودو اوج گرفت و نماد پیروزی و پرواز بود.

روز جهانی معلولین با شعار پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری مشارکت افراد دارای معلولیت فرصتی است مغتنم ، تا همه با هم بکوشیم ، افکار و اذهان عمومی را جهت باور هر چه بیشتر این  عزیزان سوق دهیم و در زمینه تحقق هر چه بیشتر" قانون حمایت از حقوق معلولان" بکوشیم .

اینجانب 12 آذر روز جهانی معلولان را  به تمامی افراد دارای معلولیت ، خانواده محترم آنان و  خانواده بزرگ بهزیستی ، تبریک و تهنیت عرض نموده ،  امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی ، عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تجربه نمایند                                                        

کد خبر 47350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد