پیام مدیر کل بهزیستی به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در متن پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت راتبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

۱۲آذر(برابر با سوم دسامبر) روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی است برای متولیان رفاه و سلامت اجتماعی تا با شعار " پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت " ضمن تکریم و بزرگداشت این مناسبت، توانمندی ها، ظرفیت ها، و همچنین مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت و انتظارات برحق آن ها را در سطح جامعه منعکس نموده و ضرورت اصلاح نگرش های نامناسب حاکم بر جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت مورد توجه قرار دهند.
این روز به منظور ارتقای آگاهی از معضلات و مشکلات معلولان، کوشش برای احقاق حقوق شهروندی و منزلت اجتماعی آنها نام گذاری شده است. روز جهانی افراد دارای معلولیت، روز تکریم و تجلیل از افرادی است که با وجود بسیاری از مشکلات و تنگناها با خودباوری و با تکیه بر اراده ی محکم و با حضور در عرصه های گوناگون اجتماع ثابت کرده اند که می توانند با تلاش و همتی مضاعف از سد مشکلات عبور کرده و شعار معلولیت را محقق نمایند.
حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت و تلاش برای حل مشکلات این افراد همواره از اولویت ها و مطالبه گری های سازمان بهزیستی بوده و تقویت جایگاه واقعی این افراد در جامعه مستلزم ایجاد یک ساختار نظارتی کارآمد است تا روند اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در دستگاه های مختلف را پیگیری نماید.
اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن حقوق معلولین این روز را به همه ی این عزیزان و خانواده های محترم و صبور آنان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی شائبه پدران و مادران فداکار، خانواده های مهربان و حامی، شرکای اجتماعی و پشتیبان افراد دارای معلولیت ومددکاران این عرصه قدردانی نموده و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را خواستارم. و امیدوارم در سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی استان، زمینه های لازم برای تحقق هرچه بیشتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی و فرصت های شغلی برای جامعه معلولین فراهم شود.  

کد خبر 47340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد