پیام تبریک سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت

سرپرست بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام دکتر ابراهیم حسن نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری 8 الی 14 آذرماه بنام هفته افراد دارای معلولیت و 12 آذرماه بنام روز جهانی افراد دارای معلولیت ، بهانه ای است برای تقدیر از بلند همتانی که با تلاش ، پشتکار و حضور در عرصه‌های گوناگون زندگی بر توانمندی‌های بی‌نظیر خود صحه نهاده‌اند.

معلولان، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته شده است، به رحمت درهای بیشمار دیگری به توانمندی شان افزوده شده است و چنانچه این حکمت و رحمت را به نیکی دریابیم، می بینیم که در مصداق ، این جامعه است که محتاج معلولان است و نیازمند حضور پر معنای ایشان، نه برعکس.

معلولیت یک سره درس ایمان و یقین است به زندگی و سرمشقی گرانبها برای بشریت و الگو گرفتن از توانمندی این عزیزان برای همه افراد جامعه ، تغییر نگاهی را می طلبد ، که باور کنیم معلولیت ناتوانی نیست بلکه انعکاس نور و قدرت خداوندی است در مخلوقی به ظاهر ناقص ولی با قابلیتی بی نهایت.

پس بدین فرصت مغتنم فرا روی، این روز باشکوه را به افراد دارای معلولیت و خودباوران سرافراز ، خانواده های صبور و مهربان ، نیکوکاران ، خوبان و همراهان همیشگی معلولان که جانانه ، بی توقع و صادقانه در خدمت به جامعه معلولیت استان و توانخواهان عزیز می کوشند تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون مسألت دارم.

دکتر ابراهیم حسن نژاد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 47323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد