ساوجبلاغ | برگزاری جلسه اطلاع رسانی و هم اندیشی مأموریتهای اورژانس اجتماعی

پیرو دعوتنامه ای به ادارات مرتبط با مأموریتهای اورژانس اجتماعی جلسه ای در همین راستا در روز یکشنبه ۷ آذر ماه در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با حضور حداکثری نمایندگان ادارات از جمله نیروی انتظامی، دادستانی، شهرداری‌ها، شبکه بهداشت و ... برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،در این جلسه «فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشریح وظایف و مأموریتهای اورژانس اجتماعی در خصوص مداخله در بحران های فردی، اجتماعی و خانوادگی و گروههای هدف در معرض آسیب از جمله کودکان کار، دختران فراری، زنان آسیب دیده، همسرآزاری و مسائل مرتبط با طلاق، خودکشی و سایر آسیبهای اجتماعی برای ادارات مدعو خواستار هماهنگی و هم افزایی بیشتر ادارات بویژه نیروی انتظامی، کلانتری، دادستانی و شهرداریهای سطح شهرستان در راستای انجام بهینه وظایف و مأموریتهای بین بخشی اورژانس اجتماعی گردید.

در ادامه نمایندگان سایر ادارات به تشریح دیدگاه و وظایف سازمانی خود پرداخته و اعلام آمادگی هرگونه همکاری با اورژانس اجتماعی را نمودند.

از مصوبات این جلسه میتوان به راه اندازی و برگزاری کمیته کاهش آسیب در هر شهر، ارسال مجدد آئین نامه مداخله در بحران به ادارات عضو، تفکیک گروههای هدف و همکاری بیشتر ادارات دخیل در امر ساماندهی ایشان و برگزاری جلسات تخصصی تر با حضور رؤسای ادارات می باشد.

کد خبر 47308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد