نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج نشست و هم اندیشی مدیر کل و معاونین حوزه های تخصصی و مسئولین دفاتر با فرمانده بسیج ادارات استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی در این نشست با تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج بهانه ای است که ما ذات و ماهیت اصلی خود را معرفی کنیم که دارای دو وجهه مذهبی و دینی که همان اسلام عزیز ماست و وجهه دیگر ایرانی بودن و فطرت پاک که ایرانیان داشتند و دارند و فطرت اصلی ما دفاع از سرزمین و میهن انقلاب اسلامی است.

مهدی دیناری افزود: تاریخ را نمیتوان پنهان یا کتمان کرد چون که تاریخ ایران برای ما  مایه افتخار است و با توجه به کلام امام رحمت الله علیه تا باطل هست حق هست وجنگ هست و جنگ امروز ما حق علیه باطل است.

مهدی دیناری گفت : در بهزیستی استان بیش از هفتاد هزارمددجو  داریم که اکثرا زیر خط فقر هستندو تحت پوشش بهزیستی می باشند و در استان همدان بالای ۸۰۰۰هزار نفر نیازمند وجود دارد که نیاز به حمایت دارند و ما براساس وظایف دستگاه و بودجه و قوانین فقط میتوانیم به جامعه هدف سازمان ارائه خدمات نمائیم.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد کار بهزیستی خدمت به معلولین و نیازمندان یکی از دشوارترین و سنگین ترین کارهاست که برعهده بهزیستی نهاده شده است.

 وی در ادامه گفت :امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت به جامعه هدف را به ما عطا فرماید تا بتوانیم کار خیری برای مملکت و جامعه هدف انجام دهیم و در پیشگاه خداوند رو سفید باشم و به مصداق کلمه بسیجی و هر کلمه و هرقدم مان عملی و بسیجی باشد.

 سرهنگ بختیاری فرمانده بسیج ادارات استان در این نشست  با تبریک هفته بسیج به حاضرین در نشست گفت: کار در بهزیستی استان به فرموده مقام معظم رهبری واقعا کار دشواریست و ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش و نیازمند یه فضیلت است که خداوند در اختیار بنده اش قرار می دهد که باید استفاده کنیم.

وی درادامه افزود: کلمه طیبه شجره به مصداق خاص رهبران الهی و امام راحل مصداق خاص بسیجی است که در پنجم آذر ۱۳۵۸امام الهام گرفت که بسیج را ایجاد کند که امروزه این نهاد تبدیل  به درختی تنومند گردیده که باهیچ بادی سرنگون نشده و نمی شود بلکه استقامت تر شده است.

سرهنگ بختیاری در ادامه به اشاره به سخنان امام گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. و بسیج به عنوان درون زا و ستون مستحکم و بازوی توانمند نظام میباشد. و بسیج در طول ۴۳ ساله انقلاب از تمامی دولت ها حمایت کرده است.

 گفتنی است در پایان این نشست سرهنگ بختیاری  فرمانده بسیج ادارات با اهدائ لوح از مدیر کل و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل بهزیستی استان تقدیر و تشکر کرد.

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

نشست و هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج

کد خبر 47280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد