پیام تبریک مدیرکل بهزیستی سمنان به مناسبت روز جهانی معلولین

پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افرد دارای معلولیت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی سمنان بمناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولین ضمن تبریک این روز به جامعه معلولین استان پیامی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است :

با سلام و احترام

معلولیت باوجود ایجاد محدویت های خود در افراد، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی، خلاقیت، ایستادگی، شور و شعور و شیدایی، همت والا و عزت نفس وافر در افراد دارای معلولیت شود .

آنان که بارها و بارها با درخشش خود در میادین علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری به عموم نشان دادند، تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند و با صبر و بردباری، تمرین و ممارست و تکیه بر داده های موجود و با عنایت ویژه حق که به یقین در وجود تمامشان ساری و جاری است، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت.

این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی ایران گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

روز جهانی و هفته ملی معلولین در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های همه مردم و مسئولان در تسهیل خدمت رسانی به معلولان  این روز را به همه این ارجمندان و خانواده‌های محترم و صبور آنان و به ویژه همکاران خود و کلیه پرسنل پرتلاش در اداره کل بهزیستی استان تبریک و تهنیت گفته، و برای تک تک این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 47269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد