افتخار بسیجی بودن بر خدمت رسانی بی منت

بسیجیان در هر برهه از زمان در سنگر خدمت رسانی بر همگان مقدم تر هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا یزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با اعضاء شورای بسیج دیدار داشت.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتداضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان داشت:خدمت رسانی و خدمت به خلق در منظر و نگاه بسیج روز و شب نمی شناسد و هر روز  روز بسیج و هر هفته هفته بسیج است.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در تشریح فعالیتهای بسیج  با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که هر کسی در این نظام صادقانه خدمت می کند بسیجی است تصریح داشت: بسیجیان در هر برهه از زمان در سنگر خدمت رسانی بر همگان مقدم تر هستند و اوج این تفاوت در هفته بسیج که یاد آور رشادتها و دلیریهای بسیجیان عزیز است مشهود است.

ایزدپور اظهار داشت: کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان بعنوان یکی از سازمانهای خدمت رسان به افراد محروم و مستضعف شال بسیجی بودن را با افتخار بر گردن می نهند و انتظار بر این است که اعضای شورای بسیج در این راستا که الگو و سرآمد کارکنان هستند همواره بعنوان بازوی سازمان در سنگر خدمت رسانی حضوری فعال داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان از دیگر عوامل ارتقاء فعالیتهای بسیج تقویت تعاملات درون سازمانی، برون سازمانی و برگزاری همایشها و دوره های آموزشی ویژه کلیه کارکنان دانشت و خواستار اتحاد همدلی و تعامل بیش از بیش در تقویت خدمت رسانی و تشریح جلوه های خدمت رسانی پایگاه اداره کل بهزیستی استان در سطح استان شد.

در ادامه جلسه اعضاء شورای بسیج اداره کل بهزیستی استان سمنان  در خصوص مسائل و مشکلات پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 47242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد