در رسانه| امام‌ جمعه ایلام: خدمت به مردم استان ایلام بسیار ارزشمند است

ایلام-امام‌ جمعه ایلام گفت: خدمت به مردم استان ایلام در هر بخشی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز پنجشنبه با حمزه زاده، مدیر عامل مجمع خیران کشور و حاج حمید شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

کریمی تبار با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آن‌را هزینه نمی‌کنند، ادامه داد: هزینه درست درآمد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

امام جمعه ایلام با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله‌ای برسد که اموال خود را متعلق به خدا بداند بدون شک بدرستی از آن استفاده و بهره خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال 19 کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است افزود: تاکنون در مجموع بیش از 300 کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده‌اند.

کد خبر 47227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد