در رسانه| ساماندهی ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ایلام

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ زهرا همتی روز پنج شنبه در دیدار مدیر عامل مجمع خیران کشور با امام جمعه ایلام اظهار داشت: امسال ۱۹ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی پذیرش و ساماندهی شده است.

وی افزود: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در این مرکز ساماندهی شده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام در ادامه با تقدیر از مشارکت حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آنرا هزینه نمی کنند، افزود: هزینه درست درامد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

وی با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله ای برسد که اموال خود را متعلق به خدا بداند بدون شک بدرستی از ان استفاده و بهره خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند بسیار ارزشمند است.

کد خبر 47226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد