فعالیت های ورزشی معلولان تهرانی ساختارمند می شود

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاکید بر اینکه ورزش، فزاینده نشاط جمعی در میان افراد دارای معلولیت است، خاطرنشان کرد: با ورزش می توان از محدودیت ها خارج شد و از آنها فاصله گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری مهر، سید احمد خادم که در جمع تعدادی از ورزشکاران دارای معلولیت، سخن می گفت، اظهار داشت: ورزش عنصری است که بواسطه آن می شود و می توانم شادابی را به این افراد هدیه کنیم و این گردهمایی ها زمینه ساز توفیقات و درخشش ها در مسابقاتی مثل پارالمپیک است.

خادم در ادامه افزود: فعالیت های ورزشی افراد دارای معلولیت در استان تهران ساختارمند خواهد شد و این مهم با اهتمام و همدلی همه دستگاه های اجرایی رقم می خورد.

این مسئول بیان داشت: اگرچه زیرساخت های کاملی برای ورزش صحیح و کامل اعضای جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت در اختیار نداریم که متأسفانه این نقیصه قابل مشاهده است ولی با بسیج امکانات ارگان های دغدغه مند دیگر چون شهرداری می توان اتفاقات مطلوبی را در این حوزه ملاحظه کرد.

خادم در پایان با اشاره به همه گیری کرونا در دو سال گذشته اذعان داشت: همه گیری کرونا اثرات سوء بسیاری داشت که عدم تحرک افراد دارای معلولیت به سبب قرنطینه های ضروری از جمله آن ها است که اینک پس از پایداری تقریبی در شرایط کرونایی، ورزش عاملی حیاتی در دوران پساکرونا است تا افراد دارای معلولیت به وضعیت جسمی شایسته ای برسند.

گفتنی است، در هفته بسیج و در آستانه هفته تکریم افراد دارای معلولیت یک دوره مسابقه فوتبال در زمین چمن مصنوعی محله انبار گندم شوش در جنوب تهران برگزار شد که در آن تیم هایی متشکل از افراد کوتاه قامت، c.p و بسیجیان و جانبازان منطقه حضور داشتند، مورد بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران قرار گرفت.

کد خبر 47127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد