بازدید معاون پیشگیری بهزیستی استان از صدای مشاور ۱۴۸۰

سامیه جهانشاهی معاون امور پیشگیری بهزیستی هرمزگان ، ضمن نشست با رئیس بهزیستی شهرستان بندرعباس از خط صدای مشاور ۱۴۸۰ بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  در نشست سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان با علی جاودان رئیس بهزیستی شهرستان بندرعباس ،در زمینه ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیتها و خدمات روانشناختی بحث و تبادل نظر شد.

سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی  و رسانه‌های جمعی در جهت شناساندن خدمات و فعالیت‌های خط مشاور ۱۴۸۰  و معرفی واحد مشاوره حضوری  تاکید کرد  .

علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد صدای مشاور 1480 اظهار داشت : از زمان شیوع ویروس کرونا و از همان مراحل اولیه گسترش این بیماری بیشترین تماسها در زمینه استرس و اضطراب ناشی از این پاندمی بود که ،کارشناسان مستقر در این واحد  به خوبی  توانستند با ارائه راهکارهای لازم به تماس گیرندگان این شرایط را  مدیریت کنند و استرس ناشی از این ویروس را کاهش دهند .

وی تصریح کرد : اختلاف والدین با فرزندان ،اختلافات و تعارضات زناشویی، مدیریت استفاده از فضای مجازی از مهمترین  موارد تماس گرفته شده در سال ۹۹ با خط صدای مشاور بود . در ۸ ماهه اول سال جاری نیز اعتیاد ، تربیت کودک و نوجوان و بی وفایی (خیانت) به ترتیب از مهمترین موارد تماس گرفته شده با خط صدای مشاور ۱۴۸۰ از طرف همشهریان و هم استانیها بوده است.

در ادامه از خط صدای مشاور ۱۴۸۰ و مشاوره حضوری بازدید به عمل آمد.

در این بازدید روند ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات و مشاوره های  روانشناختی  با کارشناسان و متخصصان ارزیابی و چالش ها و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است  مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۲۴ با حضور روان شناسان و متخصصین مشغول ارائه خدمات  روانشناختی به همشهریان و هم استانی های عزیز در زمینه های خانوادگی، ازدواج ،نوجوان ،عاطفی، زناشویی، اجتماعی ،اضطراب و کودک می باشد.

کد خبر 47098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد