پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بمناسبت هفته بسیج

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بمناسبت هفته بسیج مستضعفان پیام تبریکی صادر نمود

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی؛ محمد شجاع به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ، پیام تبریکی را خطاب به همکاران و بسیجیان غیور استان خراسان شمالی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در یکایک مردم ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده ای جهان شمول تبدیل شده است.
بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق ، حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است ، به طوری که در تمامی عرصه‌های علمی ، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب ، همواره الگو و پیشگام می باشد.
از طرفی دیگر بسیج و بسیجی نماد اخلاص و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های معتنابه مردم عزیزمان می باشد که گاهی با لباس رزم ، گاهی درلباس فرهنگ ، گاهی در لباس مدافعان سلامت در برابر ویروس عالم گیر کرونا و گاهی در لباس دفاع از حریم ولایت ، سمبل ، رمز و ضامن عبور موفق از مشکلات و مصائب این روزهای کشور است.
اینجانب با اغتنام از فرصت بدست آمده در این هفته گرانقدر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ، هفته بسیج مستضعفان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مردم عزیز ایران اسلامی و همکاران خودم در سازمان بهزیستی خراسان شمالی تبریک عرض نموده ، و امیدوارم با تقویت روحیه بسیجی ، مصداق عملی فرمایش امام خمینی (ره) که « بسیج ، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.» باشیم.

کد خبر 47062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد