افتتاح نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر توسط اداره  بهزیستی رامشیر

به همت اداره بهزیستی شهرستان رامشیر ،نمایشگاهی با موضوع مبارزه با مواد مخدر و به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان دارالفنون رامشیر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، این  نمایشگاه  صبح امروز  با حضور  دکتر عبادی فرماندار  ، حجت الاسلام والمسلمین معرف امام جمعه ، سرهنگ شهبازی فرماندهی نیروی انتظامی ،سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و  جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد .

ناصر مظلومی رئیس اداره بهزیستی رامشیر در این باره گفت :این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ دایر خواهد بود .

وی بیان کرد:محتوای این نمایشگاه  شامل پمفلت،بنر و بروشورهایی حاوی پیامهای  پیشگیرانه  از اعتیاد ، خودکشی بوده وکارشناسان مجرب مستقر در اتاق مشاوره در نمایشگاه، مشاوره های رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

مظلومی افزود:علاوه بر بازدید عموم، با هماهنگیهای صورت گرفته روزی دو مدرسه از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

فرماندار نیز درحاشیه این افتتاحیه بیان کرد: معضل اعتیاد به انواع مواد مخدر و روان گردان ها، بعنوان یکی از مهمترین مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و عامل ناامنی در خانواده‌ها و جامعه مطرح است که پیامدهای مخرب آن جامعه را تحت شعاع  قرار خواهد داد.

وی ضمن تشکر از تلاشهای بهزیستی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی درادامه گفت : آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر علاوه بر به خطر انداختن سلامت عمومی و تهدید روانی افراد جامعه، زمینه ساز بروز بسیاری از انحرافات اجتماعی و ناملایمات اخلاقی و احساس ناامنی اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 47061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد