شهریار| توانمند سازی نوجوانان آسیب دیده باکمک هنرمندان شهرستان

فعالان حوزه فرهنگ و هنر از مجموعه اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی بهزیستی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری شبستان نادرنیک خواه همراه با جعفری معاون فرهنگی شهرداری شاهدشهر، کارشناسان  فرهنگی و هنری اداره و هنرمندان  رشته های خوشنویسی و  هنرهای نمایشی در دفتر کریمپور مدیر مجموعه اورژانس اجتماعی  بهزیستی حضور و در مورد همکاری و توانمند سازی مددجویان به گفتگو پرداختند.

بنا بر همین گزارش، در این نشست کریمپور به بیان گزارش مبسوطی از فعالیتهای انجام شده در مجموعه، خدمات ارائه شده به مددجویان از جمله مداخله در بحران در سنین بالای ۱۴ سال و نگهداری از آنان به مدت سه  هفته، مشاوره با فرد و خانواده وی و تائید یا عدم تائید خانواده فرد  و ساماندهی مددجویان پرداخت.

وی افزود: بسیاری از مشگلات بوجود آمده جهت این آسیب دیده ها توسط اعضای خانواده میباشد و بازگشت به خانواده کار بسیار سختی است که توسط مشاور و مددکار های ما با بررسی های بعمل آمده صورت می پذیرد.

نیک خواه رئیس اداره  بیان داشت: بنده نیز دغدغه آسیب دیدن این عزیزان را دارم و نذر فرهنگی ما بعنوان متولی فرهنگ و هنر باحضور فعالان این حوزه در شهرستان و همکاری جهت آموزش و استعداد یابی در رشته های مختلف هنری به ویژه تئاتر درمانی برای این نوجوانان است.

جعفری معاون فرهنگی شهرداری شهریار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه جهادگر بهزیستی در رفع معضلات آسیب دیدگان و رسیدگی به افراد جامعه، گفت: شهرداری شاهدشهر نیز دراین راستا با هدف  خدمت و مساعدت در رفع این معضلات اعلام آمادگی می نماید.

در بخش پایانی این نشست صمیمانه، بانوان کارشناس فرهنگی و هنری از قسمتهای مختلف مرگز اورژانس دیدار و بامددجویان گفتگو کردند.

کد خبر 47054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد