لزوم نظارت بیشتر بهزیستی بر غربالگری مراکز نگهداری معتادین متجاهر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خواستار نظارت بیشتر بهزیستی این استان بر غربالگری مراکز نگهداری معتادین متجاهر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری مهر، سید عباس جوهری در حاشیه بازدید شبانه از یک مرکز نگهداری معتادین متجاهر دارای زخم باز طی سخنانی گفت: نظارت بیشتر و بهتر بر غربالگری معتادین متجاهر جمع آوری شده باید در دستور کار مسئولین استانی قرار گیرد.

وی افزود: دست اندرکاران این مرکز شرایط سخت کاری دارند و رسیدگی به مدد جویان این مرکز که عمدتاً دارای مشکلات خاص و بیماری‌هایی از جمله زخم باز هستند، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خواستار رسیدگی و نظارت بیشتر بهزیستی استان تهران به این مراکز شد و گفت: با توجه به حضور برخی معتادین متجاهر که شرایط حضور در این مرکز را دارا نیستند، می‌بایست نظارت بیشتر و بهتری بر غربالگری معتادین متجاهر جمع آوری شده از سوی دستگاه‌های متولی بویژه بهزیستی استان صورت گیرد.

وی گفت: عدم نظارت مناسب بر غربالگری باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده که می‌بایست توسط مسئولین مربوطه سریعاً مرتفع شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: بازدیدهای میدانی برای شناخت بیشتر مشکلات و موانع و جهت برنامه ریزی بهتر برای اهداف تعیین شده است، در خصوص جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر مصمم هستیم با رفع نواقص گذشته، بر اساس یک طرح کارشناسی شده با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری تهران و همچنین نیروهای مردمی و تشکل‌ها اقدامی مؤثر انجام دهیم.

کد خبر 47051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد