تویسرکان|  تقویت همکاری‌ها در جهت رسیدن به اهداف مشترک سپاه و بهزیستی

جلسه شورای فرهنگی اداره با حضور رئیس بهزیستی، فرمانده حوزه بسیج کارمندی و مسئول امور اجتماعی سپاه شهرستان، رابط امور فرهنگی و مسئولین مراکز مثبت زندگی در اتاق رئیس اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان، این جلسه به مناسبت هفته بسیج و با هدف تقویت و هماهنگی اجرای برنامه های مشترک تشکیل شد.

سعید موسیوند؛ رئیس بهزیستی در این جلسه  ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته بسیج، برنامه های مشترک سپاه و بهزیستی را تشریح نموده و تصریح کرد؛ لازم است همکاری‌ها بیشتر از پیش باشد تا قدرتمندتر در جهت نیل به اهداف مشترک گام برداریم و بدینوسیله از موازی کاری ها کاسته شود.

سرهنگ کولیوند؛ مسئول امور اجتماعی سپاه نیز ضمن تبریک هفته بسیج، از همراهی و همکاری مستمر رئیس و کارکنان بهزیستی در اجرای برنامه های مشترک تشکر نموده و خدمات اجتماعی سپاه را نام برد.

 سرهنگ کولیوند افزود: آموزشهای بهزیستی علی الخصوص در زمینه پیشگیری از اعتیاد در بعضی از روستاها به عینه مشهود است و تسهیلگران بهزیستی کمک شایانی در جهت آگاه سازی خانواده ها داشته اند.

ایشان همچنین قول داد سپاه، همکاری بیشتری در خصوص ایجاد زمینه لازم جهت اجرای کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله مهارت‌های زندگی، مهارت‌های پیش از ازدواج و موضوعات دیگری که نیاز جامعه است و تسهیل‌گران آموزش دیده بهزیستی به خوبی و بسیار موثر توان اجرای آنها را دارند، داشته باشد.

کد خبر 47048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد