دیدار مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی و فرماندار ماکو

دکتر سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی و محمدی، فرماندار ماکو دیدار و گفت و گو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در ادامه برنامه سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان ماکو، امروز ۳ آذر در دیدار دکتر سعید فریور با محمدی، فرماندار ماکو مسایل و مشکلات جامعه هدف شهرستان گفت و گو شد.

دکتر فریور در این دیدار با اذعان به مشکلات جامعه هدف، کمبود اعتبارات را از عمده دلایل کندی رفع نیازهای مددجویان عنوان کرد و گفت: از ۸۹ هزار و ۳۶۵ مددجوی استان، ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر پشت نوبتی هستند که ضروری است این افراد هرچه سریعتر وارد چرخه دریافت مستمری شوند.

وی تاکید کرد: متاسفانه هزینه های پزشکی و نگهداری معلولان بیشتر از سایر مددجویان است و با توجه به افزایش چند برابری اقلام و وسایل مورد نیاز برای این افراد، مستمری دریافتی نیز جوابگو نیست.

فریور بابیان اینکه قیمت دست و پای پروتز، ویلچر و سایر اقلام کمکی معلولان افزایش چند برابری داشته است، خاطر نشان کرد: مستمری بگیران بین ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند که در قبال هزینه های روز مبلغ ناچیزی است.

مدیرکل بهزیستی استان باتاکید براینکه بهزیستی استان نیازها و مشکلات را به بهزیستی کشور منعکس کرده است، گفت: در کنار استفاده از اعتبارات تخصیصی، چنانچه از پتانسیل خیرین شهرستان و ظرفیت منطقه آزاد ماکو استفاده شود، بسیاری از مشکلات قابل حل است.

در این دیدار محمدی، فرماندار ماکو نیز ضمن قدردانی از فعالیتها و تلاشهای بهزیستی در جهت رفع مشکلات جامعه هدف شهرستان گفت: معلولان پشت نوبتی ماکو از مشکلات مهم بهزیستی شهرستان است که ضروری است این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شود.

همچنین در این دیدار، اکبری، رییس بهزیستی ماکو نیز به بیان مشکلات جامعه هدف شهرستان پرداخت.

کد خبر 47038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد