بسیج و بسیجی بودن یک تفکر است

جلسه شورای فرهنگی بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای فرهنگی استان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی با دستور کار گرامیداشت هفته بسیج و برنامه ریزی برگزاری همایش نماز و مهدویت در ستاد استان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، امام شهدا، شهدای بهزیستی استان و شهید شاخص سازمان بهزیسی کشور دکتر فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی و تبریک هفته بزرگداشت بسیج ابراز داشتند : در این جلسه دستور کار بالاتر و ارزشمند تر از گرامیداشت هفته بیسج نیست و جا دارد در این فرصت از کلیه عوامل برگزاری گرامیداشت این هفته تقدیر، تشکر و خدا قوت گفت.

وی بسیج و بسیجی بودن را بعنوان یک تفکر که حضرت امام خمینی(ره) بیان داشته و یکی از مهمترین راه های رسیدن به اهداف و برون رفت از شرایط فعلی را ساری و جاری شدن این تفکر دانستند و افزودند : بسیجی بودن به معنی خدمتگزار بودن است و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر فرد خدمتگذار به نظام جمهوری اسلامی یک بسیجی است.

ایزدپور خدمت صادقانه را اولین شرط بسیجی بودن اذعان و ادامه دادند هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح  بسیجی در آحاد  ملت،   مخصوصاً  جوانان  پرشور و مدافعان  میهن است،  همان طور که  امام و پیشوای  راحل عظیم الشأن انقلاب فرمودند،   من هم آرزو می کنم  و  از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور باشم.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از بسیجی بودن اظهار داشتند : با عنایت به خدمات ارائه شده توسط پرسنل بهزیستی استان با کمترین چشم داشت و انتظار، می توان همکاران بهزیستی را صاحب تفکر بسیجی نماید که در حال خدمت رسانی به آحاد جامعه و جامعه هدف تحت حمایت هستند.

ایشان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی بزرگداشت هفته بسیج در بهزیستی استان خواستار برگزاری شورای بسیج بصورت ماهانه و مستمر شده و ابراز داشتند : در امر خدمت رسانی به جامعه هدف نباید منتظر و درگیر مکاتبات و نامه های اداری شد و باید بیش از پیش در ارتقاء سطح خدمات و در نتیجه آن افزایش رضایتمندی جامعه هدف تلاش کرد.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود در خصوص دستور کار بعدی جلسه شورای فرهنگی با موضوع برگزاری همایش نماز و مهدویت سخن گفته و دستور به تشکیل کمیته بررسی و برنامه ریزی درون سازمانی با محوریت این برنامه را ابلاغ کردند.

در ادامه جلسه ابوالفضل تشرفی فرمانده پایگاه بسیج رمضان اداره کل گزارشی از اهم اقدامات اجرایی پایگاه بسیج در یک ساله گذشته و هفته گرامیداشت بسیج در سال جاری را بیان داشتند و پس از ایشان اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص دستورکار جلسه پرداختند.

کد خبر 47036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد