مساعدت استانداری تهران به روابط عمومی ها بی منت انجام می شود

مدیرکل روابط عمومی و  امور بین الملل استانداری تهران، فعالیت در حوزه روابط عمومی را سخت اما شیرین توصیف کرد و بیان داشت: نشان دادن فعالیت کارگزاران انقلاب اسلامی به مردم و تبیین اندیشه های آنان کاری بسیار مهم و از ضروریات جامعه قلمداد می شود که فعالین در حوزه روابط عمومی و ارتباطات این مهم را انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مجتبی مرادی نوروزی که در دیدار با سرپرست و تعدادی از کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان تهران سخن می گفت در ادامه تصریح کرد: آشنا کردن مردم با برنامه ها و اهداف کلان بهزیستی از طریق ارتباط تنگاتنگ با رسانه جمعی و اغنای افکار عمومی امکان پذیر است.  

مرادی نوروزی با بیان اینکه استانداری با نگاهی برابر به همه دستگاه های اجرایی موضوعات مرتبط را دنبال می کند، بیان داشت: مساعدت استانداری تهران به روابط عمومی ها بی منت انجام می شود و هیچ فرق و فاصله ای میان ارگان ها و داویر اجرایی وجود ندارد.

سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از جایگاه روابط عمومی در این دستگاه و اقدامات و پیگیری های انجام شده، اظهار داشت: در بهزیستی خوشبختانه افرادی متخصص و صاحب تفکر مجموعه روابط عمومی را یاری می دهند که با این افراد در شش ماهه نخست سالجاری رتبه برتر را در سطح کشور بدست آورده ایم و امیدواریم به مدد خداوند متعال و همت همکاران این مهم تکرار شود.  

مهرناز محمدیان در ادامه افزود: دستورالعمل ها و ضوابط مختلف اداری برای فعالیت بهینه در روابط عمومی وجود دارد که متاسفانه توسط دستگاه های اجرایی هر کدام به نوعی مورد غفلت قرار گرفته اند که در نظر داریم در این دوره جدید نسبت به احیا و عملیاتی کردن آن ها اقدام کنیم که در این مسیر حمایت و هدایت مجموعه اداره کل روابط عمومی استانداری تهران کارگشا است.

کد خبر 46966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد