در رسانه| بهره مندی بیش از ۱۹ هزار نفر در استان همدان از خدمات اورژانس اجتماعی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از بهره مندی ۱۹ هزارو ۲۲۵ نفر در استان از خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ زهره بختیاری گفت: بیشترین ارتباط با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی استان همدان شامل همسر آزاری، اختلاف حاد خانوادگی، کودک آزاری است.

وی با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی با خط ۱۲۳ یا اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته افزود: این افزایش به صورت چشمگیر به دلیل آشنایی بیشتر مردم با این بخش از بهزیستی نسبت به سال‌های گذشته از عوامل موثر در تماس‌ها به خط ۱۲۳ بوده است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در حوزه مشاوره و مداخله آسیب‌های اجتماعی از جمله سالمند آزاری، خودکشی، کودک و همسر آزاری فعالیت دارد، تصریح کرد: بدون شک همه گیری کرونا و قرنطینه در روند شکل گیری آسیب‌های اجتماعی و به دنبال آن افزایش مراجعه و تماس به بهزیستی نقش داشته‌اند، اما صحبت دقیق در این زمینه نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعات تخصصی است.

بختیاری با اشاره به اینکه حذف آسیب‌های اجتماعی امکان پذیر نیست گفت: اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله روانی و اجتماعی است که قبل از مداخله‌های انتظامی و قضایی و برای ارائه خدمات بهتر به افراد آسیب دیده و ارتباط منسجم با خانواده‌های افراد آسیب دیده فعالیت می‌کند.

کد خبر 46925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد