بهزیستی البرز پای کار کمک به زلزله زدگان استان هرمزگان

روز دوشنبه یکم آذر ماه شورای اداری بهزیستی استان البرز با محوریت کمک به زلزله زدگان استان هرمزگان با حضور دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل، معاونین تخصصی و رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز : در این جلسه دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان با تأکید بر اینکه بهزیستی استان البرز از حمایت، اعتماد عمومی و سرمایه ی اجتماعی بسیار خوبی بهره مند است افزود: استان البرز همواره در یاری رساندن به هموطنان سایر استانهای کشور در زمان بروز حوادث طبیعی ، غیرطبیعی و شرایط خاص پیشگام بوده و مردم غیور این استان همواره در چنین شرایطی پای کار و یاری گر بهزیستی بوده اند.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود: در بحث زلزله هرمزگان از رؤسای شهرستان ها که همواره عهده دار مسئولیت هستند و در چنین اموری کوشا و پیگیر بوده اند درخواست میشود فعالیتهای خود را در این زمینه آغاز نمایند و اقدامات خود را انجام دهند و سریعا نسبت به برقراری پایگاه های سیار و ثابت جهت جمع آوری کمک های مردمی اقدام نمایند.

وی ابراز داشت :با توجه به کثرت مراکز در استان با حضور آنها میزان کمک های جمع آوری شده قابل توجه خواهد بود بنابرین معاونتهای امور پیشگیری و امور اجتماعی از طریق مکاتبه با مراکز از ایشان در خصوص مساعدت درخواست نمایند و در شهرستان ها نیز به همین طریق از طریق کمپ ها و سایر مراکز اقدام لازم صورت گیرد.

دکتر حیدری اظهار داشت: معاونت توانبخشی نیز اقلام توانپزشکی تهیه و تحویل نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: حوزه مشارکت های مردمی با قید فوریت ضمن ایجاد ارتباط مؤثر با اصناف و افراد خیّری که در حوادث و بلایای پیشین مشارکت مؤثری داشته اند مشارکت نقدی را فراهم نمایند ، همچنین اطلاع رسانی به کلیه همکاران در راستای مساعدت صورت گیرد و تأکید میگردد تمام توان و تلاش خود را به کار گیرید تا مانند گذشته ، در این حادثه نیز در کنار هموطنان زلزله زده خود باشیم.

لازم به ذکر است شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی البرز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ با شماره شبای IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت زلزله زدگان استان هرمزگان است.

کد خبر 46920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد