مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی منصوب شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور، طی حکمی علیرضا انجلاسی را به عنوان «مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا انجلاسی
با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزنده و موثر جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان» منصوب می‌گردید. 


امید است با اتکال به خداوند متعال، حسن تدبیر و بهره گیری از دانش و تجارب صاحبان نظر و اندیشه و ظرفیت های درون و برون سازمانی ضمن تحلیل راهبردی امور جاری و وقایع و رخدادها، ایده ها و دیدگاه های مشورتی خود را در جهت تقویت راهکارهای مداخله ای در جهت سیاستگزاری، مدیریت، همسویی و اثربخشی فعالیت ها و اقدامات سازمان، ارتقاء شاخص های رفاه و سلامت اجتماعی کشور مبتنی بر اهداف و مأموریت های محوله به سازمان با همکاری مؤثر کلیه مدیران ستادی و استانی در اختیار اینجانب قرار دهید. 


توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی محمـد قادری
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور
 

بنا بر این گزارش علیرضا انجلاسی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان های دولتی و مدرک مهندسی در رشته عمران است که به مدت دو سال به عنوان مامور در کسوت مدیرعامل و نایب ریس دو شرکت ذیل هلدینگ سیاحتی پارسیان فعالیت کرده و دوازده سال گذشته در معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان به عنوان معاون اداره کل مسکن ایفای نقش نموده است.

نام ایشان با سابقه ساعتها تدریس در سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از مدرسین داخلی در این سازمان ثبت شده است.

وی در سال ۱۳۹۲ عضو کارگروه اصلاح و تدوین شرح وظایف سازمان بهزیستی کشور بوده و در حوزه محل خدمت در سازمان بهزیستی کشور موفق به دریافت لوح تقدیر در جشنواره شهید رجایی شده است.

اخذ ۱۷ لوح تقدیر از روسا و معاونین وقت سازمان در کارنامه  فعالیت های مشاور جوان رییس سازمان به چشم می خورد.

کد خبر 46916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =