اهدای لوح سپاس مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به دکتر حسین نحوی نژاد

کرمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن بیست و نهمین دوره گرامیداشت روز " کتاب ، کتابخوانی و کتابدار " ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در راستای اشاعه فرهنگ کتابخولنی و انتخاب شایسته آن مجموعه به عنوان (( دستگاه برتر حامی کتابخانه های عمومی استان )) با لوح سپاس تقدیر و تشکر نمود .

متن تقدیر به شرح ذیل می باشد

باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فضای کتابخوانی در کشور توسعه و تعمیق پیدا کند

" رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی "

فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر حسین نحوی نژاد

مدیرکل محترم بهزیستی استان گیلان

با سلام و احترام

کتاب حاصل اندیشه اهل معرفت و کتابخانه کانون معرفت ساز برای دانشمندان و پناهگاه ایمن و شاداب برای معارف دوستان است . چنان که سیر در سر سبزی طبیعت، فراغت به ارمغان می‌آورد، گل گشت در بوستان معنوی کتابخانه نیز معنا می آفریند و مشام جان را معطر می کند . فرهنگ دوستان و دانش پرورانی که آبادانی را به "بوستان دانشمندان" هدیه می‌کنند ، سزاوار تحسین اند.

مفتخریم که با فرارسیدن بیست و نهمین دوره گرامیداشت روز " کتاب ، کتابخوانی و کتابدار " انتخاب شایسته آن مجموعه به عنوان (( دستگاه برتر حامی کتابخانه های عمومی استان )) را تبریک عرض نموده و اقدام ارزشمند شما در صرف سرمایه مادی و تبدیل آن به بهره جاوید اخروی تشکر نماییم . امیدواریم توفیق روز افزون الهی ، یاریگر توان و اراده شما در استمرار و توسعه این الگوی ارزشمند در جامعه باشد.

و من الله توفیق

 کرمی

مدیر کل

کد خبر 46900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد