مهدیشهر | اهدا ۷ ویلچر به معلولین زیر ۱۴ سال اداره بهزیستی شهرستان

بهزیستی همواره از حضور و مشارکت خیرین و کسانی که دل در گرو کمک به جا ماندگان از رفاه قدم بر می دارند استقبال می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  در رزمایش مواسات و همدلی و همزمان به مناسبت هفته بسیج  با  حضور حجت الاسلام  والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان مهدیشهر، میقانی فرماندار شهرستان، ربابه گلوردیان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر و دیگر مسئولین شهرستانی  ۷ ویلچر سری ۱۰۰ ویلچر اهدای ستاد اجرایی فرمان امام به اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر اهداء و اعطا شد.

 ربابه گلوردیان  سرپرست  اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهرگفت :  در هفته بسیج،   رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه  با اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به جامعه  هدف (با همت بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ) در شهرستان مهدیشهر برگزار شد که در این رزمایش تعداد هفت ویلچر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به اداره بهزیستی اهداء گردید.

ربابه گلوردیان  با تقدیر از همراهی مسئولان ارگان‌های فعال در حوزه اقشار محروم مانند سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد و...  و  همچنین طرح‌هایی مانند  رزمایش مواسات و همدلی  افزود: طی این مراسم  تعداد سه ویلچر  به  معلولین تحت پوشش بهزیستی مهدیشهر اهدا شد  و ما بقی ویلچرها نیز به زودی در اختیار معلولین  قرار می گیرد.

گلوردیان سرپرست اداره بهزیستی مهدیشهر در ادامه بیشترین بخش از جمعیت هدف بهزیستی را  به لحاظ کمی در حوزه معلولین و توانبخشی دانست و با توجه به هزینه های هنگفت تهیه تجهیزات توانپزشکی و توانبخشی و ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین در راستای ارتقاء بهینه خدمات به این بخش از جامعه هدف بهزیستی  اظهار داشت: بهزیستی همواره ازحضور و مشارکت خیرین و کسانی که دل در گرو کمک به جا ماندگان از رفاه قدم بر می دارند استقبال می کند.  

کد خبر 46887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد