کرمان نایب‌قهرمان مسابقات پارادومیدانی کشور شد

در رسانه های استان کرمان- به گزارش پایگاه خبری کنارصندل ؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تیم پارا دو میدانی مردان استان کرمان به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

مهندس مهدی نخعی مشاور ارشد مدیر کل بهزیستی و رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان کرمان با اعلام این مطلب گفت : سی و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی کشور پارادو و میدانی در بخش مردان گرامیداشت هفته بسیج که از صبح یکشنبه بیست و سوم آبان ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود با نایب قهرمانی کرمان به کار خود پایان داد.
وی افزود : تیم کرمان با کسب سه مدال طلا، یک نقره، یک برنز موفق به کسب این عنوان شد.
نخعی اذعان داشت : در بخش مردان این رقابت‌ها که ۱۲۹ ورزشکار در آن شرکت داشتند، اکبر احمدی، سعید افروز و مجتبی خلیلی به مدال طلا دست یافتند. ضمن اینکه علی‌اصغر ابارقی مدال نقره و جواد سیدی موفق به کسب جایگاه سوم و مدال برنزشد. وی افزود : سجاد دهقان و رضا رستمی دیگر ورزشکاران کرمانی این مسابقات بودند که در مجموع با کسب ۲۶ امتیاز و فقط یک امتیاز کمتر از تیم لرستان به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافتند.
رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان کرمان با اشاره به اینکه سید مهدی شاهرخی مربی‌گری این تیم را بر عهده داشت گفت : تیم پارا دو میدانی زنان نیز در حال برگزاری مسابقات می باشند که نتایج آن نیز به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

کد خبر 46879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد