گلبال کرمان در ردۀ دوم جدول قرار گرفت

در رسانه های استان کرمان- فردای کرمان – گروه جامعه: رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان گفت: «تیم گلبال گل‌گهر، نماینده کرمان در لیگ برتر گلبال، با چهار پیروزی و یک شکست در رتبه‌ی دوم رده‌بندی جدول قرار گرفت».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عباس صادق‌زاده با اشاره به موفقیت گلبال کرمان در لیگ برتر کشور، بیان کرد: «این رقابت‌ها به میزبانی شهر بابلسر برگزار شد که تیم گلبال نابینایان سیرجان به عنوان نماینده استان در قالب تیم گل‌گهردر این رقابت‌ها حضور داشت و توانست با  پیروزی در برابر ابابصیر اصفهان، هیات جهرم و هیات تبریز و هیات اصفهان و قبول یک شکست در برابر تیم شهید هرندی تهران در رتبه‌ی دوم جدول رده‌بندی در دور رفت قرار گیرد».

وی افزود: «در رقابت‌های دسته یک لیگ گلبال نیز تیم دوم کرمان متشکل از جوانان و امید در قالب تیم علوم‌پزشکی کرمان در مسابقات بابلسر حضور یافت که هم امنون در رده‌ی هفتم در دور رفت قرار گرفته و امیدواریم در دور برگشت به رده‌های بالاتر جدول صعود کند».

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: «تیم گلبال بانوان کرمان نیز در قالب تیم مس رفسنجان در مسابقات لیگ یک بانوان کشور شرکت کرد که در پایان دور رفت در بابلسر تیم کرمان در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفت».

وی با اشاره به قدرت و سابقه‌ی تیم‌های کرمانی افزود: «با رایزنی‌های انجام شده به احتمال بسیار زیاد، دور برگشت این مسابقات در استان کرمان و به میزبانی یکی از شهرستان‌های کرمان، سیرجان و یا رفسنجان برگزار خواهد شد»

کد خبر 46875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد