رتبه دوم گلبال کشور در اختیار کرمانی ها

در رسانه های استان کرمان- یزدان کرمان- به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان کرمان تیم گلبال کرمان در لیگ برتر گلبال با ۴ پیروزی و یک شکست در رتبه دوم رده بندی جدول قرار گرفت.

 عباس صادق زاده رییس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان با اظهاراین مطلب گفت: رقابت‌های مذکور به میزبانی شهر بابلسر برگزار گردید که تیم گلبال نابینایان سیرجان به عنوان نماینده استان در قالب تیم گل‌گهردر این رقابتاها حضور داشت و توانست با پیروزی در برابر ابابصیر اصفهان ، هیات جهرم و هیات تبریز و هیات اصفهان وقبول یک شکست در برابر تیم شهید هرندی تهران در رتبه دوم جدول رده بندی در دور رفت قرارگیرد .
وی اذعان داشت: در رقابتهای دسته یک لیگ گلبال نیز تیم دوم کرمان متشکل از جوانان و امید در قالب تیم علوم پزشکی کرمان در مسابقات بابلسر حضور یافت که هم امنون در رده هفتم در دور رفت قرار گرفته و امید واریم در دور برگشت به رده های بالاتر جدول صعود نماید.
رییس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان کرمان افزود : تیم گلبال بانوان کرمان نیز در قالب تیم مس رفسنجان در مسابقات لیگ یک بانوان کشور شرکت نمود که در پایان دور رفت در بابلسر تیم کرمان در رده چهارم جدول قرار گرفت.
وی با اشاره به قدرت و سابقه تیمهای کرمانی افزود : با رایزنی های انجام شده به احتمال بسیار بالا دور برگشت این مسابقات در استان کرمان و به میزبانی یکی از شهرستانهایکرمان ، سیرجان ویا رفسنجان برگزار خواهد شد..

کد خبر 46872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد