ملارد| برگزاری جلسه آموزشی ویژه سالمندان 

کارگاه آموزشی ویژه سالمندان و خانواده آنها با تدریس مریم رحیم مند مدیر مرکز مشاوره رحیم مند برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس  اداره بهزیستی ملارد ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و آگاهسازی افرادی در تمامی زمینه ها گفت: پس از بحث خدمات رسانی به جامعه هدف بصورت نقدی و غیرنقدی مهمترین موضوع، آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات مددجویان و خانواده آنها میباشد زیرا در این صورت است که میتوانند تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و با مشکلات بصورت صحیح برخورد نمایند.  

داود خادم در ادامه افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با معاونت پیشگیری مقرر گردیده یک سری دوره های آموزشی بصورت دوره ای ویژه جامعه هدف تحت پوشش بویژه در حوزه توانبخشی برگزار شود تا بتوانیم با کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه قسمتی از مشکلات تواخواهان را رفع نمائیم.

مسئول امور توانبخشی  با بیان اینکه سلامت روان سالمندان نقش موثری در بهبود مسائل خانواده و در نتیجه اجتماع دارد گفت: از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه تشویق سالمندان به انجام کارهای گروهی و حضور در اجتماع و مکانهای مفرح و در نتیجه توجه ویژه به جسم و روان خود بوده است.  

روح الله غفاری افزود: حضور یک سالمند فعال، متکی به خود و شاد در خانواده روابط عاطفی و  احساسی  بین اعضای خانواده را تقویت کرده و همواره به عنوان یک پناهگاه امن روانی عاطفی برای جوان ترها مطرح است.

کد خبر 46847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد