نهاوند| پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج مریم سلگی رئیس بهزیستی باصدور اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام ونشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی نهاوند، رئیس بهزیستی شهرستان گفت: تأسیس شجره مبارکه بسیج ریشه در باور  مردم محور  امام راحل داشت که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد. بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته‌های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی است.

سلگی سپس از مهمترین خصوصیات افراد بسیجی را ایثار و ازجان گذشتگی دانست و گفت :بسیجی ها افرادی هستندکه بدون هیچ چشمداشتی از خود می‌گذشتند تا از میهن‌شان دفاع کنند و برای ایران غرور و افتخار بیافرینند. بسیجی‌ها در هشت سال دفاع مقدس ایران در جنگ تحمیلی ازجان خود گذشتند تا از آب و خاک خود دفاع کنند.

سلگی ادامه داد: هر کدام از ما می‌توانیم یک بسیجی واقعی باشیم و از استعدادها و دارایی های خود برای ارتقاء میهن‌مان ایران بهره ببریم و تلاش کنیم تا جامعه ای متحد و همدل باشیم و اقتدار و سربلندی وطن مان را دست در دست هم به جهانیان نشان دهیم. بسیج شدن برای ایران یعنی کنار گذاشتن اختلافات و اتحاد و یکپارچگی.

کد خبر 46842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد