پیام مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مردمی را به همه بسیجیان پرافتخار و به‌ویژه بسیجیان غیور، بصیر و فداکار خانواده بزرگ بهزیستی و شرکای اجتماعی این سازمان، تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین در ۵ آذر ۱۳۵۸ با هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگارهای حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که با برنامه ریزی جامع، فعالیت منسجم و بهره گیری از توان نیروهای مردمی، به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده و نقشی ارزنده در سرنوشت میهن دارد.

بسیج تنها یک نهاد و سازمان نظامی نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ عمیق است و بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است از این رو وظیفه‌ی همه ماست تا با پاسداشت رشادت بسیجیان، و ترویج و تقویت فرهنگ بسیجی‌گری و روحیه‌ی ایثار و شهادت طلبی، مسیر روشن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اجرای منویات امامین انقلاب را فراهم نمائیم.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گرانقدر که به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با نیتی خیرخواهانه همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلان کشور بوده اند، و به‌ویژه به اعضای بسیجی غیور، بصیر و فداکار خانواده بزرگ بهزیستی تبریک می‌گویم و پایداری و سربلندی این دلاورمردان عرصه ایثار و مجاهدت را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت بی‌منت به اقشار مختلف مردم، از خداوند منان خواستارم.

کد خبر 46839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد