آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بندرعباس

پس از چند روز رقابت نفس‌گیر ورزشکاران نابینا و کم بینا از سراسر کشور و با پایان یافتن رقابت های این ورزشکاران در دو گروه آقایان و بانوان، آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ پس از چند روز رقابت نفس‌گیر ورزشکاران نابینا و کم بینا از سراسر کشور و با پایان یافتن رقابت های این ورزشکاران در دو گروه آقایان و بانوان، آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شد.
آیین اختتامیه این مسابقات با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان کشور ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات های ورزشی جانبازان و معلولین استان ، نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان ، محمود امیاری  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ، رفعت  ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان ، دکتر محمد جاودان رییس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان، مهندس خلج  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و جمعی از ورزشکاران نابینا و کم‌بینا ی سراسر کشور همراه بود .
 محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان کشور در جریان برگزاری این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی مجموعه استانداری‌ ، دستگاه‌های  اجرایی بویژه بهزیستی و  حمایت بی دریغ  صنایع  حوزه غرب استان هرمزگان  در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار نمودن این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت : باید تلاش کنیم امکانات جامعه را برای حضور گسترده و موثر افراد نابینا و کم بینا در اجتماع فراهم کنیم تا آنها بتوانند استعدادها و توانمندی‌های عظیم خود را به منصه ظهور برساند .
وی از مسئولان خواست نگاه ویژه‌ای به این افراد داشته باشند چرا که اگر شرایط فراهم شود ورزشکاران نابینا و کم‌بینا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 احمد مرادی نمایند مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از حمایت مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان  به ورزش معلولین به ویژه ورزش های نابینایان و کم بینایان و نیز همراهی و همدلی صمیمانه  مدیران صنایع حوزه غرب استان در راستای برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد .
 وی ابراز امیدواری کرد :در  آینده نیز بتوانیم میزبان بیستمین دوره از مسابقات نابینایان و کم بینایان در استان باشیم.
احمد مرادی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید نگاه مسئولین به  افراد معلول  به ویژه ورزشکاران نابینا و کم بینا  را تغییر داد تا بتوانیم شرایط لازم را برای حضور موفق این قشر از افراد در جامعه فراهم کنیم  که به حمدلله این نگاه همدلانه و حمایتگرانه در استان وجود دارد.
در پایان این مراسم  با حضور محمدرضا مظلومی رییس  فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین احکام قهرمانی و مدال افتخار  به نفرات برتر شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها اهدا شد.
 

کد خبر 46779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد