آئین نکوداشت و معارفه سرپرست بهزیستی شیراز

آئین نکوداشت و معارفه سرپرست بهزیستی شیراز با حضور سید محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

سید محمد صادق کشفی نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: بهزیستی یک نهاد حمایتی است و همکاران ما سخت ترین مشاغل را دارند .

او افزود : من اینجا را از جبهه ای که سال‌های سال در آن جنگیدیم کمتر نمی‌دانم، آنجا اسلحه و سختی و تعبد بود و اینجا نیز برخورداری از روحیه جهادی و مددکاری و خدمت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت مطرح است.

 کشفی نژاد در ادامه بیان کرد : در ابتدا شخص خودم و بعد از آن همه مجموعه را به تقوا و نظم در امور توصیه می کنم و بر اتکا به نقاط مثبت و عاملیت به امر به معروف و نهی از منکر در جهت بهتر شدن امور سازمان سفارش می کنم.

مدیر کل بهزیستی فارس ضمن اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمود اند: "هر انسانی واقعا بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام بدهد، یکی از مکان هایی که این کار در آن جا عملی است سازمان بهزیستی است." 

اواظهار داشت: باید بدانیم و فراموش نکنیم که خدا شاهد و ناظر است و همین برای ما که اساس کارمان در سازمان بر خدمت رسانی به نیازمندان است، کفایت می کند.

امید داریم که با افزایش فضای دانش و بینش و ایجاد تحرک و نشاط در مجموعه و تقویت نقاط مثبت ،خدمات رسانی به جامعه هدف را سرعت ببخشیم.

گفتنی است : در این مراسم مصطفی محسنی دارای دکترای تخصصی روانشناسی، به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان شیراز معارفه شد.

از سوابق کاری او می‌توان به ،نگارش ۴ عنوان کتاب،۹طرح ملی و استانی و کسب عنوان کارمند نمونه بهزیستی استان فارس در سال ٩٩، عنوان کرد.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 46769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد